fredag 15 juni 2012

TWF

Todays workout and food.
Några dagar kvar tills jag får träna. Men måste vänta till min halsont osv helt gått över. Ööhhh


Träning: Kände mig fortfarande sjuk imorse när jag vaknade, men gick ändå en snabb promenad på 30 minuter. Men har städat och bakat HELA dagen. Inte suttit en sekund haha. Öh. Min träningsabstinens är sjuk. Sjuk-t jobbig.


FRUKOST. Raw food-bovetegröt. Inlägget nedan. Bovete, psylliumfrö, linfrö, solrosfrön, mandlar, valnötter, frusna hallon & blåbär, 3-4 färska jordgubbar, 1 banan, sojamjölk, keso. Kaffe.


MELLANMÅL: 0,5 apelsin, 0,5 grapefrukt, 2 jordgubbar, 0,5 äpple, några skedar kvarg, kokos och kanel. 1 ägg på två crisp-kex (?) (älskar älskar, bästa till soppor osv) med kaviar.


LUNCH: Räkgrytan som min familj åt igår. Ris, massa räkor, broccoli, paprika, morötter, svamp osv.



MIDDAG(2 timmar senare, fortfarande proppmätt. Skulle egentligen hoppa middagen men blev sjukt sugen på halloumi... och ja det slutade såhär haha). Grillad aubergine, paprika, soltorkad tomat & halloumi, keso, 1 liten potatis, tapenade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar