måndag 9 juli 2012

jag har försökt hitta det jag hade innan. styrkan. viljan. jag har inte det längre hur jag än försökte. innan kunde jag fasta hur lätt som helst. åt bara i princip när jag blev tvingad och när jag blev tvingad så spydde jag sedan upp det. så.

jag har blivit så äckligt jävla fet. och jag vet att många av er som läser här säger exakt samma sak ofta. ni skriver det hela tiden. men ni är inte det. ni är inte feta någonstans. inte på riktigt.

jag orkar inte leva med ångesten. jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte ligga varje kväll och skaka och gråta och slå blåmärken på mina innerlår som jag måste sminka över.


vem fan har blåmärken på sina innerlår? vem fan har det som inte ens tränar eller någonting. stora rivmärken och blåmärken? vem fan har det? BORT. BORT. BORT. KAN ALLT INTE BARA FÖRSVINNA JAG ORKAR INTE HA DENNA SMÄRTAN DAG UT DAG IN VARJE JÄVLA VECKA MÅNAD AAAAAAAHHHHH
vill dö. vill verkligen dö. sitter och stirrar ut i mörkret och komma på någonting att leva för. inget. kan inte komma på NÅGOT. inte en enda jävla sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar