onsdag 4 juli 2012

planer

kommer inte köpa något gymkort. kommer inte sluta dricka, förmodligen inte sluta röka helt och hållet heller (kan om jag vill, men det är en så bra social grej.) kommer inte försöka spy. kommer aldrig göra det igen.

jag kommer jogga och ta powerwalks.
aldrig äta på kvällen/natten
aldrig ta någon fika/äta onyttigt som jag är ute och äter
aldrig baka något onyttigt
aldrig småäta kex/choklad som jag har hemma
aldrig äta vitt bröd/helst inget mjukt bröd alls
inga kolhydrater

träna varje dag
gå upp extra tidigt för att powerwalka
äta gröt/fruktsallad + ägg + kaffe + massa vatten till frukost
alltid dricka massa vatten innan jag äter
ALDRIG äta ensam

- aldrig få för mig att det inte är värt att gå ner i vikt, få för mig att jag är bra som jag är. jag kommer aldrig sluta älta detta, älta att jag inte klarade det. jag bara dröjer ut på det. jag vill inte bli ett benrangel, men jag ska se ut som jag vill. innan sommaren är slut.




3 kommentarer:

  1. Gillar uttrycket att " se ut som jag vill" Det stämmer in mycket bra på mig själv. Det var ett bra sätt att formulera sig på. Jag vill inte bli till bara ben men jag vill inte se ut som jag gör nu häller.

    SvaraRadera
  2. Ja men fettet hänger ner under låren så du behöver verkligen inte dö ! Kram fina!

    SvaraRadera