onsdag 4 juli 2012

tänkte börja leva nu igen.

alltså jag tror hela tiden att jag själv bantar. det är det ENDA jag tänker på dag ut dag in. men jag bryr mig ju inte. överhuvudtaget. jag äter minst lika mycket som alla andra, äter lika mycket som jag åt när jag försökte gå upp i vikt. så jävla pinsamt. när tränade jag sist ens?

jag önskar att jag just nu bara kan sluta röka, bli ett riktigt träningsfreak och BRY MIG. jag är så avis på alla de thin/fitspo-bloggare som helt enkelt bryr sig. tänker. ENS TÄNKER. vad gör jag egentligen? jag saknar att bry mig. saknar att se resultat. jag saknar till och med att spy, inte för att jag saknar själva grejen att spy men känslan av att bli av med skit. känslan av att kämpa.

jag vill vara som er. jag ska bli som er, igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar